Meqė Windows 7, me emėr kodues Vienna, ėshtė versioni i pėrmirėsuar i Vistės, DirectX 11 do tė punojė nė dy sistemet. Me sa duket DirectX 11 do tė prezantohet para Windows 7 dhe se ekzistojnė shanse tė mėdha qė ta shohim DirectX 11 para fundit tė vitit 2009. DX11 bazohet nė DirectX 10, por mbėshtet shumė mė tepėr mundėsi, si tesselation, compute shaders tė cilat do tė duhej ti ndihmojnė Cud-it dhe GRGPU aplikacioneve, CPU multithread mbėshtetjen si dhe metoda tė reja tė komprimitimit tė teksturave. Mos ta harrojmė as Shader modelin 5.0, por momentalisht nuk dimė mjaft pėr tė. Tesselation me siguri ėshtė mundėsia mė e rėndėsishme e re dhe disa developerė janė mahnitur me implementimin e kėsaj teknologjie nė DX11. Thėnė shkurt, teselacioni ėshtė proces i ndarjes automatike tė tėrėsive gjeometrike qė mundėson qė developerėt thjeshtė tė shtojnė nivelin e detajeve nė modele, por edhe mė tej nuk i dimė detajet e implementimit tė tė njėjtės nė DirectX 11. Mė e rėndėsishme ėshtė qė edhe pėrkundėr faktit se po zhvillohet Windows 7, DirectX 11 do tė prezantohet para OS tė ri dhe do tė duhej tė punojė mirė edhe te Vista.
DirectX 11 po zhvillohet pėr Windows 7
Bonney- Admin
Numri i postimeve : 336
Age : 35
Vendbanimi : Repuplic of Kosova
Profesioni : Student
Points : 3858
Registration date : 25/02/2008
Meqė Windows 7, me emėr kodues Vienna, ėshtė versioni i pėrmirėsuar i Vistės, DirectX 11 do tė punojė nė dy sistemet. Me sa duket DirectX 11 do tė prezantohet para Windows 7 dhe se ekzistojnė shanse tė mėdha qė ta shohim DirectX 11 para fundit tė vitit 2009. DX11 bazohet nė DirectX 10, por mbėshtet shumė mė tepėr mundėsi, si tesselation, compute shaders tė cilat do tė duhej ti ndihmojnė Cud-it dhe GRGPU aplikacioneve, CPU multithread mbėshtetjen si dhe metoda tė reja tė komprimitimit tė teksturave. Mos ta harrojmė as Shader modelin 5.0, por momentalisht nuk dimė mjaft pėr tė. Tesselation me siguri ėshtė mundėsia mė e rėndėsishme e re dhe disa developerė janė mahnitur me implementimin e kėsaj teknologjie nė DX11. Thėnė shkurt, teselacioni ėshtė proces i ndarjes automatike tė tėrėsive gjeometrike qė mundėson qė developerėt thjeshtė tė shtojnė nivelin e detajeve nė modele, por edhe mė tej nuk i dimė detajet e implementimit tė tė njėjtės nė DirectX 11. Mė e rėndėsishme ėshtė qė edhe pėrkundėr faktit se po zhvillohet Windows 7, DirectX 11 do tė prezantohet para OS tė ri dhe do tė duhej tė punojė mirė edhe te Vista.
|
|